Wednesday, April 13, 2011

JALAN2 DI KUALA LUMPUR episod 2

hurm.. spe2 yg x bace lg episod 1 mmg x phm la ape yg akan aku tulis nih. tp x pe kalo korg x nk bce... x jadi masalah pun. episod kali ni aku nk ceritakan pengalaman aku balik ke rumah pulak.
ok. KL mmg sentiasa sibuk. aku pulak kena balik ngan mak aku time tuh. so, aku pun deal la ngan mak aku nak jumpe kat stesen LRT Bandaraya. Tapi aku terlambat sikit dan menyebabkan aku terlepas 2 bas. so, kne tunggu lagi bas lain yg akan datang lebih kurang setengah jam. ayoyo.. lambat lagi la nmpknye.. =_='lupe nk bgtw, mse dlm LRT tuh, mmg x rmai org. aku siap posing maut lg amik gmbar. tanpa segan silunye... ngeh3 =P



sengal




tgk lah betapa 'sesaknya' lrt nih


********************************************************

akhirnya, bas yg dinanti-nanti pun tiba. masuk2 jer... ingatkn salah bas, sbb mostly orang asing. ok lah, senang cter orang Bangladesh. mmg ramai. nak x nak kne naik jugak la.. sbb dah lambat.
then, ada pulak orang negro. ayoyo~ dah x mcm malaysia dah. aku ingatkan malaysia nih ada 3 bangsa je.. rupenya banyak lagi! myanmar, indon,nepal,bangla,negro, n so on.
aku sampai rumah lebih krang pukul 7. lambat kan? well.. nak buat mcm mne..

so.. banyak pengalaman aku dpt hari ni. aku telah memanfaatkan kemudahan yang ada kat malaysia ni sepenuhnya. ACECEH~ hehe.. aku naik bas, ktm, monorail dan lrt. wow!

mesti korang yang bace nih rse cam blo aku ni x matang.. erm.. aku baru belajar. sile beri tunjuk ajar mcmne nak jdikan blog nih menarik. TQ for your time. bye~

No comments:

Post a Comment