Wednesday, May 4, 2011

waktu bosan ku di siang hari..

hurm.. dah lame x meng'update' blog ini. huhu... cukup malas.. *padahal berangan nak jd blogger terhebat. entry pun hampeh. haha

ape yg aku slalu buat ble aku rse aku bosan? mmg korg rse x best la kan entry nih...

hurm.. jap2!! jgn kuar dlu.. bce dlu..

biasanya, kalau aku dah bosan, aku akan rasa lapar. ntah la.. 2 perasaan tu datang serentak pulak..
so, aku akan menggali-gali kabinet dapur tu sampai la aku jumpe ape yg tekak aku nk makan.. kalau dah xde sgt.. memasak lah aku.. kalau rajin skit buat pizza.. x pun muffin.. tp slalunye masak maggie je~ haha..

biasalah.. hidup org bujang..
pastu godak2 internet pulak.. tgk2 facebook. kalau rmai yg on9, chatting2 la sekejap. tp kalau x ramai.. off9 fb tuh then start blogwalking.

aku memang suka bace blog org.. bce la ape yg diorg cter.. ade isu semasa, ada ilmu2 agama skit..
so, kekadang aku rse cm bermanfaat jugak ape aku buat nih. *aceceh~

dan, blog yg selalu aku usha ialah blog si manis yuyu zulaikha dan si 'kacak' ben ashaari..
blog diorg ni sentiasa aktif.. mmg x bosan lah kalau bace.. best sgt2!~ (best ke? =..=) x percaya.. cube lah bce sendri...

No comments:

Post a Comment