Saturday, October 1, 2011

bukan bio je perlukan kasih sayang~ rupa2nya.. chemist menagih simpati

salam 1 malaysia

haha.. entry kali ni berkisar mengenai final exam aku jer la nmpknyaaa...
huhu.. ingatkan biology jer x cukup kaqsih sayang.. rupa2nya.. CHEMISTRY pun nk jugaakkk..
adesss.. xbleh pilih kasih ni.. kang merajuk pulakk chemistry tuh..

huhu.. sebenarnya afaz x tau nk ckp mcm mne.. cuma nk bagitahu yg paper chemistry hari tu lagi susah drpd biology. erm... mmg buat formula sendiri jek la.. 3 jam pun x cukup~ adoyai..

lepas ni fzk pulak.. harap2 aku dpt beri kasih sayang secukupnya dekat Mr. Pijik ni.. supaya dia dpt tolong aku masa pekse nnt.. tapi kalau agak2 Mr. Pijik ni nk jadi kan aku albert einstein, aku redha jer.. *maksudnya aku kne buat formula sendirilah~ haha...

mmg afaz dah x sabar nk jadi albert einstein pun..~

No comments:

Post a Comment