Friday, January 21, 2011

test computer!!

pagi td aku ada test komputer..
nak amik lesen keta la kate kan..
mmg cuak la jugak.. bku pun bace gitu2 jer..
dah lah jauh tempat exam tuh..
kat segambut kowt..
tp naseb baek la bukan aku sorang jer..
nazri ngn shafizah pun ada gak..
diorang la yg slalu sembang ngan aku selama nih..
haha..
mase menunggu lak aku x bce bku..
sembang2 ngn 2 sahabat aku nih..
hehe.. dah hebat la kate kan..
mase wat test warna tuh aku laju jer..
xtw nape..
mmg saspen jugak la..
tp alhamdulillah aku lulus ujian mata..
then.. test JPJ.
ntah la.. bg aku susah gak r soalan dier..
confusing..
tp.. once again alhamdulillah aku lulus..
hehe..
arkah aku x de la byk sgt..
boley la... atas pagar ajer..
then.. malam tuh ayah aku blanje makan seafood.
sedap ow..

No comments:

Post a Comment