Friday, November 4, 2011

penantian yang terjawab.

bismillah..
assalamualaikum..

ya... seperti yang diketahui umum pelajar2 uitm.. bahawasanya hari ini merupakan hari terpenting dalam hidup mereka.. hahah.. xde lah. hari yang menentukan masa hadapan mungkin.. erm.. sebenarnya, inilah hari yang ditunggu-tunggu oleh semua pelajar uitm. hari ni RESULT PEKSE announced. yeah..

okay.. afaz pun x terkecuali.. hehe.. xyah tanye la result afaz macam mane.. biase-biase je.. walau apepun, kta perlu bersyukur dengan ape yang kita dapat sebab itulah yang terbaik buat kita. ALLAH  lebih mengetahui apa yang terbaik buat hamba-hambanya.. dan ALLAH takkan menguji hambanya melainkan hambanya dapat bertahan dan menerima ujian tersebut dengan redha.

to those yg dapat pointer yang bagus tuh.. tahniah diucapkan.. yes.. you deserved that. kekalkan prestasi kalian! hehe.. yang kurang bernasib baik, jangan berputus asa.. masih ada peluang untuk kita berubah.. kita boleh berusaha lagi sem depan.. kan3... "gagal sekarang x bermakna gagal selamanya" bersyukur dengan ape yang kita ada.. x semestinya kegagalan hari ni menghalang kita untuk berjaya..

yang penting... jangan berhenti berusaha!
=)

No comments:

Post a Comment